آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

آرین

شيطنت هاي پسر گلم

1391/7/4 12:49
نویسنده : یاس
223 بازدید
اشتراک گذاری

از اول فروردين كه حق شير مامان ياسي تمام شده ساعت خواب آقا آرين تغيير كرده وموقعي كه مي رم تحويل مي گيرم آقا خواب تشريف دارند وتا منزل كلي من را اذيت مي كند ووقتي كه خونه مي رسيم از خواب بيدار مي شه وبه من ميگه مامان ياسي بيا بيا...بيا با هم بازي كنيم با وجود اينكه خيلي خسته هستم باهاش بازي مي كنم وبعد از بازي كردن مي گه دوچرخه را برداريم بريم حياط بازي كنيم ...خلاصه اينكه نه مي زاره بخوابم اگه چشمم را ببندم مي گه مامان نخواب بازي كن يا به بهانه هاي ديگه مي گه برو برام آب بيار يا شير مي خواهم ...ومن از خوابيدن پشيمون مي شوم ....

 وقتي بهش مي گم مهد چه گارهايي انجام دادي ميگه نقاشي كشيدم ،خمير بازي كردم ،ناناي كردم وخوابيدم بيدار شدم مامان ياسي اومد دنبالم 

شيطنت موقع خواب وسط من وبابا مي خوابه ويه دست بابا ويه دست مامان را مي گيره ومي خوابه وميگه مامان برام شعر بخون وشعر هايي كه تو مهد ياد گرفته را موقع خواب با هم مي خونيم از جمله.......

خرگوش من چه ناز         گوشاش چقدر دراز            

مي خوره برگ كاهو       مي دوه مثل آهو                               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرین می باشد