آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

آرین

آوین

1397/10/23 12:05
نویسنده : یاس
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من بعد از 7 ماه تازه وقت کردم وارد وبلاگ آرین بشم چون با آمدن آوین خانوم مامان یاسی وقتش پر شده است بله خدا به ما یه دختر ناز به اسم آوین داده آوین جون الان 7 ماهش تمام شده تازه دوتا دندون درآورده اولین بار آرین تو ماشین دندون آوین دید و با شدت داد زد آوین دندون دراورده از ذوق زیاد گریه می کرد.

آوین در بیمارستان خاتم انبیا در تاریخ تولد مامان یاسی 97/3/19 ساعت 7/45 دقیقا اولین عمل خانم دکتر شیرین قاضی زاده مصادف با 24 رمضان به دنیا آمد خود خانم دکتر تو گوش آوین اذان گفت آرین هم ساعت 5 صبح به عشق خواهر دار شدن از خواب بیدار شد وبا ما به بیمارستان آمد

از خاطرات روز زایمان این بود که صبح موقع رفتن به بیمارستان ساعت 5/5 صبح روپله های افتادم وبه کسی در مورد افتادن خودم چیزی نگفتم و وقتی رفتم بیمارستان به من گفتن درد مشاهده میشه شما درد دارید ناچار شدم ماجرا را براشون بگم که افتادم

از خاطرات خوب این 7 ماه این بود که با بدنیا آمدن آوین جون در 5 ماهگی با خواست خدا تونستیم خونه جدید بخریم اینم از پا قدم خوب آوین جون

اولین مریض شدن آوین در پایان 7 ماهگی سرماخوردگی شدید بود که دوروز اصلا چیزی نمی خورد

پایان هفت ماهگی به کمک بالش میشینه

خوردن سوپ وحریر بادام در پایان 6 ماهگی شروع کردم

آرین جون با آمدن آوین خیلی خوشحاله

آوین در شش ماهگی  درحالت سینه خیز می ماند وفقط دور خودش می چرخه چهار دست وپا و سینه خیز نمیره فقط دور خودش می چرخه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرین می باشد