آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

آرین

انتخاب اسم

1397/2/3 9:40
نویسنده : یاس
144 بازدید
اشتراک گذاری

رونوشت 1:آقا آرین با پدرش توانتخاب اسم خواهرش کنار نمیاد آرین میگه آوا باباش میگه آوین از طرفی جدیدا پدرش میگه آریانا آرین میگه آدریناهنوز مامان یاسی 32 هفته اش هست ولی آرین وباباش نتونستن اسم انتخاب کنندمنتظر

رونوشت 2: باز هم پایان سال شد و دل کندن از معلم برای آرین سخت شده به من میگه مامان من خانم طاهری رو از همه معلم ها بیشتر دوست دارم حتی به اندازه تو وبابایی ،خودش یکی از عکس های تولد دوسالگیشو داده به معلمش برای اینکه یادگاری نگه دارهمیگه مامان من پایان سال 96 خانم طاهری را بوس کردم خدا کنه سال بعد معلم من بشه هم مهربونه ،هم خوشگل ،هم دوست داشتنیآرام

رونوشت 3: اولین عکس العمل آرین نسبت به خواهرش بعد از خرید لباس و حوله وتشک بود موقعی که بعد از خرید آمدم خونه ناراحت بود چرا برای من هم مثل خواهرم ست حوله جدید نخریدی وتولحاف وتشک خواهرش خوابید خنده

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرین می باشد