آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه سن داره

آرین

سفر ماهی گیری

1392/8/6 15:05
نویسنده : یاس
214 بازدید
اشتراک گذاری

رونوشت ١:   ٧/٦/٩٢همکارهای بابا اصغر تصمیم گرفتند که با ما بیان شمال وماهی بگیرند ما دوتا خانواده بودیم که ساعت ٣٠/١٢روز پنج شنبه حرکت کردیم به سمت شمال وتصمیم داشتیم که سد سپید رود ماهی بگیریم وساعت ٥ بود ما رسیدیم قرار بود که شام مهمون بابا اضغر بشیم وتقریبا نیم ساعت از ماهی خبری نبود وهمه می گفتیم امشب شام نداریم تا اینکه بابا تلسم را شکت ویکی گرفت و همکار بابا علی آقا می گفت ماهی ها غریب گیر آوردن همش تو قلاب اصغر آقا می افتند ودرنهایت آقای وطن خواه ٧ تا وعلی آقا١وبابا اصغر اینقدر گرفته بود که قابل شمارش نبود من ونسرین جون ماهی ها را پاک کردیم وافسانه جون برنج گذاشت وشام ماهی خوردیم عجب ماهی خوشمزه ای بودآرین وماهان با هم دیگه همش آب بازی می کردند وآرین جون ٥ دست لباس عوض کرد

رونوشت ٢: تصمیم گرفتیم بریم امام زاده ابراهیم ،زنگ زدیم باباجون گفتیم می خواهیم بریم  آنها هم آمدند وچون آرین شب توراه خوابید صبح بیدار شده بود نیم ساعت تو شک بود که اینجا کجاست وباباجون اینها اینجا چکار می کنند وصبحانه مهمون آقای وطن خواه املت بودیم وبعد تصمیم گرفتیم بریم تومسیر امام زاده ابراهیم لب رودخانه بشنیم وزنگ زدیم پدرجون اینها هم نهار آمدندونهار درکنار هم بودیم وآرین وماهان هیزوم جمع کردند آتیش درست کردند وساعت ٤حرکت کردیم به سمت تهران عمو علی شلوارش پاره شده بود رودبار دنبال سوزن برای دوختن شلوارش بودیم وهر جایی که دنبال سوزن می رفت بابا آن را جا می ذاشت وبنده خدا کلی پیاده می آمد وبلاخره سوزن پیدا کرد قزوین که رسیدیم باران می بارید وشام مادرجون کتلت درست کرده بود وخوردیم عجب هوایی بود ......

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مریممامان دونه برفی
27 شهریور 92 9:44
سلام عزیزم .همیشه خوش باشید. امروزاتفاقی تو قسمت پرسش و پاسخ رفتم سراغ همشهریهای من .متوجه شدم شما هم مثل من فومنی هستید. تو خاطراتتون از سفرامامزاده ابراهیم و دریا و سراوان و .. نوشتید. خیلی خوشحال میشم باهم بیشتر آشنا بشیم. از اینکه یه همشهری پیدا کردم خیلی خوشحالم.
مریم مامان دونه برفی
27 شهریور 92 10:06
راستی من لینکتون کردم .دوست داشتی شما هم لینک کنید تا بیشتربا هم آشنا بشیم.
داینونس
14 مهر 92 16:48
سلوم ارین کوشولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرین می باشد