آرین آرین ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آرین

دوچرخه سواری(چیتگر)

1392/11/2 6:59
نویسنده : یاس
325 بازدید
اشتراک گذاری

رونوشت ١:جمعه ٢/٢/٩٢آرین وبابا اصغر آمدن اداره دنبالم که بریم پارک چیتگر دوچرخه سواری ،دوچرخه آرین رابابایی آورده بود رفتیم نهار دیزی خوردیم وبعد وسایل هاراجمع کردیم که بریم دوچرخه سواری تصمیم گرفتیم دوچرخه دونفره سوار بشیم خیلی خلوت بود وآرین وسط من وبابا اصغرنشست بعداز دوچرخه سواری رفتیم یه جایی نشستیم آرین یه دوست پیدا کرد اسمش پارسا بود آن هم دوچرخه آورده بود با هم دیگه بازی می کردند واز ما دور می شدند می گفتیم کجا میرید می گفت می خواهیم بریم توآسمان ها ....حسابی خوش گذشت

 

رونوشت ٢:آقا آرین دیشب به من می گفت مامانی گلم قبل منی می خواست بگه قلب منی.....11.gif.

 رونوشت ٣:رفتیم نمایشگاه کتاب کلی سی دی آموزشی خرید پسرم نرم افزار زبان وحروف الفباونقشه ایران...

رونوشت ٤:با دایی یاسر خودش صحبت کرد وگفت دایی جون ،دایی نونس(دایی یونس)می خواهد مثل تومهندس بشه من هم می خواهم چایی بخورم مهندس بشم بعداز دایی یاسر دایی یاسین بهش زنگ زد وارین گفت دایی جون دلم برات تنگ شده بیا خونه ما می دونی چه جوری بیای بیا تختی بعد بیا خونه ما.....

رونوشت ٤:حیاط ما درخت توت داره توت سفید وسیاه دو تادرخت کوچولو است که آرین می ره برای من توت میکنه میاره میگه مامانی گلم بیا برات توت کندم اگه ما بهش بدیم میگه نمی خواهم فقط خودش دوست داره بکنه وبخوره..........بامن حرف نزن

 

 25.gif

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرین می باشد